PODPORA a SERVIS

ZÁRUČNÉ REKLAMÁCIE

POZÁRUČNÝ SERVIS

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon, alebo ste nenašli požadovanú servisnú službu, kontaktujte nás, a my Vám konkrétny servisný úkon vrátane náhradných dielov (pokiaľ sú potrebné) naceníme.

ROZŠÍRENIE ZÁRUKY

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky, alebo potrebujete poradiť s výberom pre Vaše zariadenie, kontaktujte nás.

 Kontaktujte OBCHOD

RIEŠENIE OPRAVY V ZÁRUKE

Pred zaslaním tabletu, notebooku alebo PC do servisu sa prosím uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému Vám zdvorilo odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia (prostredníctvom utility eRecovery).

 UPOZORŇUJEME, v prípade že bude potrebná obnova systému do pôvodného továrenského nastavenia, STRATÍTE DÁTA ULOŽENÉ NA DISKU.
 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.
 Pokyny pre SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

OBNOVENIE
operačného systému

pre Tablety, Notebooky a PC

Ak máte problém s vašim zariadením od určitej udalosti ako je inštalácia aplikácie alebo aktualizácie, tu nájdete návod ako operačný systém obnoviť do predchádzajúceho bodu obnovenia, alebo ako operačný systém obnoviť do továrenského nastavenia.

Záručné reklamácie produktov Think PC

ThinkPad
ThinkPad Tablet
ThinkBook
ThinkCentre
ThinkStation
ThinkVision

Záručný servis typu (Customer Carry In) a záručný servis u zákazníka typu (On-Site) pre produkty so značkou Think, poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.

  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie

Záručné reklamácie produktov Lenovo DCG

ThinkServer
ThinkAgile
System x

 02 4964 8888

Záručný servis pre produkty Lenovo DCG poskytujú autorizovaní servisní partneri Lenovo.

  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie

Záručné reklamácie produktov Idea PC

LEGION
YOGA
IdeaCentre
IdeaPad
IdeaPad D330

 0850 232 406 (PO-PIA 9:00-18:00)
Pre zariadenia Lenovo Idea s On-Site zárukou Ak ste si zakúpili zariadenie so značkou Idea spolu s On-Site zárukou zárukou alebo ste si túto záruku prikúpili, pre nahlásenie servisnej požiadavky kontaktujte zákaznícku linku na dole uvedenom telefónnom čísle:
 02 55 424 656 (PO-PIA 9:00-18:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie tabletov

Android tablety
Miix
YOGA BOOK

 +420 474 534 999 (PO-PIA 7:00-16:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Po potvrdení od servisu, zariadenie s popisom závady a kópiou nákupného dokladu zabaľte do krabice a objednajte si kuriéra na náklady prijímateľa.
Balík odošlite na adresu:
van Eupen Repair Czech s.r.o.
Nupharo Campus
Kninice 55
403 35 Libouchec
Ceska republika

Záručné reklamácie telefónov

MOTO
Smartfóny Lenovo
Motorola

 02 210 280 90 (PO-PIA 9:00-17:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie bude vyzdvihnuté na vašej adrese a dopravené do servisného strediska a po vykonanej oprave doručené späť na vašu adresu.

Záručné reklamácie monitorov Lenovo

Part Numbers (PN) začínajúce na 65

 0850 232 406 (PO-PIA 9:00-18:00)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady a fotografiju monitora
adresu pre prípadné doručenie nového monitoru
  Rýchla výmena
V prípade uznania záručnej reklamácie vám bude odoslaný nový monitor a po jeho prijatí je nutné poškodený monitor vrátiť v krabici, v ktorej dorazil monitor nový.

Záručné reklamácie príslušenstva Lenovo a produktov ostatných výrobcov

Adaptéry
Dokovacie stanice
Klávesnice
Myšky
Brašne
...

 043 4224 771 (PO-PIA 8:00-17:00)

Určené len pre príslušenstvo Lenovo (adaptéry, dokovacie stanice, brašne a pod.) a produkty ostatných výrobcov zakúpené cez internetový obchod lenovo-shop.sk.
Adresa servisu:

Euroline computer s.r.o.
(CMC Data)
Svätoplukova 245/7
036 01  Martin

  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
číslo objednávky
sériové číslo (SN) produktu
popis hlásenej závady

ZÁRUČNÉ REKLAMÁCIE OSTANÝCH VÝROBCOV

Záručné reklamácie tlačiarní EPSON

Kontaktujte servisné stredisko Prime Service s.r.o.

 047 433 1517 (klapka 124)
  Pri nahlasovaní reklamácie je dôležité mať pripravené:
sériové číslo (SN) produktu
doklad o kúpe
popis hlásenej závady
adresu pre doručenie
  Preprava do servisu je realizovaná prostredníctvom kuriérskej služby.
Zariadenie pripravte na prepravu v pôvodnom obale, s nainštalovanými náplňami. Priložte kópiu dokladu o kúpe. Dopravu do servisu aj zo servisu k zákazníkovi hradí servisné stredisko.

POZÁRUČNÝ SERVIS

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode lenovo-shop.sk.

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje vyplniť formulár a vyžiadať si cenovú ponuku, alebo doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Analýzu poruchy a ponuku na servis väčšinou nie je možné spraviť na diaľku, preto vás môže servis požiadať o doručenie tovaru do servisného strediska v Martine.

TOVAR DO SERVISU JE MOŽNÉ DORUČIŤ:

  • OSOBNE NA PREDAJŇU
  • ZASLAŤ KURIÉROM na našu adresu
  • OBJEDNAŤ ZVOZ DO SERVISU (preprava je spoplatnená)

CENOVÁ PONUKA

 Pred vyžiadaním cenovej ponuky doporučujeme kontaktovať servis telefonicky 043 4224 771 pre overenie, či bude pre nacenenie opravy zariadenia potrebné doručiť ho do servisu.

Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia do servisu, vyplňte vo formulári adresu na vyzdvihnutie zásielky. Odoslaním formulára súhlasíte s podmienkami a cenou za poskytnuté služby. Cena prepravy do servisu je 5,90 € s DPH (balík do 10kg).

VYSTAVENIE PONUKY

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na servisnú službu alebo opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

 Cenová ponuka na náhradné diely do 5 pracovných dní

AK VÁM CENOVÁ PONUKA NEVYHOVUJE

Pokiaľ s cenovou ponukou na opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu a nacenenie opravy:

15,00 € s DPH  (pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu)
20,90 € s DPH  (pri zaslaní kuriérom späť k Vám, balík do 10 kg)

+ CENA PREPRAVY DO SERVISU
5,90 € s DPH
 (ak ste využili našu službu zvoz do servisu, balík do 10 kg)

SERVIS

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

 Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.

 Produktové číslo (PN) a Sériové číslo (SN) produktu sú potrebné pri požiadavke na náhradné diely.
 ZARIADENIE ZABALTE TAK, ABY SA PRI PREPRAVE NEPOŠKODILO. Prepravná služba ani naša spoločnosť neručí za nedostatočne zabalené zariadenie.

POKYNY PRE SPRÁVNE ZABALENIE ZÁSIELKY

Správne zabalenie zásielky

Zasielané zariadenie je nutné riadne zabaliť tak, aby pri preprave nedošlo k jeho poškodeniu. Reklamované zariadenie zabaľte najlepšie do originálnej alebo inej pevnej krabice. Priestor medzi obalom a produktom vyplňte obalovým materiálom a uistite sa, že sa zariadenie ani priložené príslušenstvo pri manipulácii s krabicou nepohybuje.